Wednesday, September 30, 2009

~ GEGARAN ~

السلآم عليكم ورحمة الله وبركة

Baru sekejap tadi, sy, abah, anjang dan Soleh merasai gegaran di bawah perut bumi..BERGOYANG selama 3 minit yang berukuran 7.6 skala richter..nauzubillah..

Semoga Allah melindungi hambaMu yang hina ini..Ampunkan dosa kami, Ya Allah

Sy sangkakn sy pening pasal apa...Tp bila abah kata "Korang rasa tak bergoyang ni??" Kebetulan sy duduk di lantai sambil mengadap laptop.. Saya rasa kuat sgt goyangan tu..memang loya tekak dan pening kepala...Kain baju yg siap di 'iron' bergoyangan, kelender goyang, dll.. Mcm duduk atas air yg berombak...

Sy istighfar dan selawat byk2...gerun rasanyer...

Petanda yg Allah dah nyatakan sgt byk...sana sini bencana dan penyakit menjadi amaran...

"Ya Allah, ampunkan dosaku, dosa kedua ibu bapaku beserta seluruh umat Muslimin dan Muslimat di seluruh dunia..tempatkanlah kami dalam agamaMu dan biarlah kami mati di dalam Iman dan sentiasa mengingatiMu"

4 comments:

The Hobbit Frodo said...

salam ...

gegaran kat ner??
ye kew?
selawat banyak2 ...

Brilliant Marjan@اداويه said...

wslm..

sy dok area lembah klang..so, rase gegaran tu...

Tautan_Hati said...

mcm2 sekarang ni kat m'sia
penyakit la
gempa la
hujan ais la
ribut la

huhu
insaf2

Brilliant Marjan@اداويه said...

ye..peringatan dan tanda2 kiamat makin hampir...