Saturday, November 14, 2009

~ KETULU$AN H@TI ~

Salam semua..

Semalam sy tgk saluran tv oasis di astro..Kebetulan dihidangkan dengan lagu Ketulusan Hati nyanyian Anuar Zain tp klip video tentang jemaah haji, means rasa kecintaan kita pada Allah..Tersentuh hati sy rasakan ketika itu..bukan xbiase dengar tapi mungkin selama ni sy xperasan yg lagu ni adalh layaknya tuk pencipta sekalian makhluk di muka bumi ini..Allah s.w.t..So, sy nak share ngn korang sume..hayati lirik ini..




Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk diriMu
Kau biarkan kasihku

MencintaiMu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis
Hanya tulusnya hati
MencintaiMu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk diriMu selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia untuk selamanya

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk diriMu
Kau biarkan kasihku

MencintaiMu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
MencintaiMu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk diriMu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk diriMu
Kau dengarkan kasihku

oooo

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk diriMu selalu

4 comments:

♥Niesa' imana♥ said...

salam,ukhti..
semoga sentiasa dalam redha-NYA..=)

ana pun ada tgk kat oasis..
mula2 terkejut jugak..tapi bila bait2 lyrics di tujukan pada pemilik cinta hakiki, ana tersentuh dan terfikir sesuatu..alangkah bagusnya kalau lagu2 camni dicipta untuk mengagungkan cinta hakiki iaitu cinta ILAHI..=)

.NurAzilaYahaya. said...

salam ziarah..

lama tk kesini

betul2 sy pun suka lg tu bila lagu tu telah di oasiskan ..sayu

zai said...

Salam Marjan..

Mmg banyak lagu2 sekarang lebih kepada cinta kepada manusia daripada kepada Allah..kadang2 mereka sekadar seronok menyanyi tapi tak pula mempraktikkannya didalam kehidupan seharian..ada artis yg pandai menyanyi nasyid tapi tak sembahyang pun..itu yg sedihnya..

Brilliant Marjan@اداويه said...

to niesa' imana >>

wslm niesa..
terima kasih..ana doakan enti jg ^_^

stuju sgt lagu yg ada skang ni agungkan pemilik hakiki..DIA yg lebih berhak atas segalanya..xlah leka dgn duniawi saje..


to nurAzila yahya >>
sokay..touching!!


to zai >>
wslm sis..

tulah...erm, kena sentiasa beringatla..idup xkn kekal lama..sonok pn sementara jew..

sama2 merenungkn diri kembali..dekatkn hati kt pada ALLAH S.W.T..