Saturday, February 20, 2010

ONLY IN MALAYSIA ? MALAYSIA BOLEH!!

Salam semua...

Maaf agak lambat mengeluarkan entri terbaru. Kekangan masa tidak mengizinkan saya melakukan apa yang saya suka..Tapi pasti ada hikmah lain yang perlu dilakukan. Sekarang ini, musim peperiksaan buat warga KUIS. Semoga semuanya berjaya diharungi dengan tabah dan kejayaan milik anda yang berusaha bersungguh-sungguh tanpa kenal erti jemu.

Sementara untuk pelajar MBA di KUIS, peperiksaan di jangka akhir bulan tiga nanti. Ada masa sebulan untuk saya menelaah ilmu yang dipelajari. Adakah sempat?? Masih berbaki 3 presentation yang perlu dilakukan. Assignment pun banyak yang tak siap..haila!! Tension sungguh!! Bukan senang nak jadi senang dan bukan susah nak jadi susah!!

Ok2..stop dulu pasal hal saya..Erm, saya sekadar berkongsi email yang saya terima dari sahabat saya, Elis. Menurut tajuk entri di atas, Malaysia boleh!! Tapi bukan pasal kejayaan..kreatif ke warga Malaysia ni?? Anda semua nilailah sendiri ae...Jom, layan.....

 
wah! Astro ada di mana-mana...




jadi apa ini?




picture paling geli saya penah tengok!! eeeee...




kapak kereta??? ada ke?




pening la...cam ne nak baca tu?? aiyya...




tabik spring la kat abg baju putih hujung kerusi yang dah patah ni...selamber je dia kan??





ikan ni mati ke hidup??konfius la...harganya pun biar betul?!





"apalah nasib diri ku yang malang....."





tengah 'lepas hajat', selera lagi ke fikir menu apa??





alololo...ciannya adik ni tidur...





where is the boy??boleh nafas ke tu?? tak ada perasaan ke ayah dia ni???





 macam-macam lah dorang ni kan??





mana-mana pun boleh..nyenyak dia tidur kan??





sangat merbahaya lor.... 


~adakah ia terjadi di Malaysia??~

1 comment:

Unknown said...

kelakar gilerrr...
huh abg baju putih tu mmg lepak sungguh...atau mungkin ke kerusi tu mmg dibina sebegitu senget...
hoh,ble plak promote menu restaurant smpai dlm toilet...