Saturday, March 13, 2010

SANAH HELWAH ~ AWARD JUBLI PERAK


Syukran Jazilan buat semua yang sudi mengucapkan ‘Sanah Helwah’ atau 'Selamat Hari Lahir' dengan iringan doa kepada saya. Semoga Allah SWT mengkabulkan doa-doa kalian. Kepada yang lupa tarikh lahir saya, saya tidak berkecil hati. Tidak sama sekali. Dan saya tidak menyangka masih ada yang ingat tarikh kali pertama saya memilih untuk melihat bumi ini.

Alhamdulillah..13 Mac 1985 pada jam 6.50 pagi, saya disambut doktor di Hospital Besar Klang (Tengku Ampuan Rahimah). Penawar Yang Berseri dan anak sulong buat Ummi & Abah dan kakak kepada adik-adik ku yang pelbagai ragam. Saya sudah semakin dewasa untuk mengenal erti hidup. Umur macam ni dah boleh pegang anak dan bersama keluarga sendiri dah. Tapi diri ini masih dipunyai kedua orang tua yang paling saya sayangi, Ummi & Abah.





3 comments:

.:Srikandi :. said...

Assalamualaikum

Oh kakak..sudah menginjak usia baru..
Cepat2 lah melangkah ke alam baru..
Ehehe..

Brilliant Marjan said...

wa'alaikumsalam..

owh..riya..soklan cantik tue..insyaAllah jika diizinkan, lepas habis mba..doakanlah ae ^_^

Unknown said...

salam hari lahir...
heh lmbt wish...
moge sentiase berade di bwh lembayung rahmat Rabb...
terus bermujahadah~