Thursday, May 20, 2010

AWARD & TAG LAGI

Assalamualaikum w.b.t

Maaf andai tiada entri baru dari saya buat masa ini. Saya kekurangan masa untuk mengupdate entri baru apatah lagi laptop kesayangan saya menghadapi masalah untuk diberikan rawatan segera..Huhu..Maaf ye kawan-kwan semua..

Tapi walaubagaimanapun, saya ingin mengucapkan terima kasih buat semua sahabat yang sudi berkunjung di teratak saya ini. Tak lupa juga buat pemberi award dan tag..Terima kasih sekali lagi. Maaf sebab lambat menyiarkannya..

Dari Pereka Cerita




3 names in your message inbox

Fiza, Abah & Rizal


Your main ringtone

Ya Allah by Wali Band


What u did at 12 last night?

Enak dibuai mimpi


Who was the last person you went out with?where?

My Mom…mengambilku..


The colour of t-shirt you're wearing now

Grey


The last thing you did

Update fb & blogwalking


3 of your everyday favourite items

Handphone, laptop & buku


The colour of your bedroom

Cream


How much money in your wallet now?

Dalam RM 100 lebih..kena jimat dan pandai urus duit..


How's life?

Risaukan proposal tesis dan lappy yang kena hantar pergi klinik


Your favourite song

All song by Maher Zain


What will you do next weekend

Menyiapkan proposal dan assignment al-siayasah al-maliyyah


When wast the last time you see your mum?

Setiap minggu saya balik, jadi boleh dikatakan saya selalu lihat Ummi saya yang dicintai..Lagipun di handphone & fb ada muka Ummi & Abah


Where is she now?

Di rumah..


When was the last time you talk to your parents?

Baru je tadi..saja nak wish sekali lagi untuk Abah “Selamat Ulang Tahun Kelahiran Abah. Semoga diberi kesihatan yang baik untuk mengerjakan ibadat kepada Allah & Rasul”


Who is the last person that talked with you last night?

=)


The last surprise you got?

Tak ingat. Lagipun tak pernah ada surprise ni.. Nak juga merasainya..Boleh??


Last thing you borrowed from your friend?

Tak pernah pinjam..sebab semua barang saya ada..


Who is your bf/gf/husband/wife?

Mencari siapa yang berani.. =)


What do you feel right now?

Rasa nak demam & risau...


Wanna share with who?

Nak share sakit ke?..saya je..tak perlu orang lain..


Who know your secrect?

Orang yang terpilih sahaja..


They keep your secrect?

InsyaAllah


Are you angry with someone?

Mungkin..tapi tunggu sajalah balasannya..


What do you order at Mc'D?

Apa-apa yang sedap ditengok & yang nak ditelan


The last time you feel so sad?

Yesterday..erm..


Mahu Tag?

No idea…




Dari PakCikIm



Dari Eddy

2 comments:

Edda said...

lama dah edda tak dpt award tauu..sob..sob

Brilliant Marjan said...

saya pun tak sangka dapat award tu..alhamdulillah..