Friday, January 21, 2011

JOM GEGAR BLOG


Assalamualaikum w.b.t

Nampak kan header atas ni?
Siapakah si dia? 
Anda semua boleh ziarah sendiri ke blog beliau (bagi yang tak kenallah)..

Buat pertama kali dalam hidup, 
saya cuba nak memeriahkan JOM GEGAR BLOG yang dikelolakan oleh 

Serius, 
saya memang tak mahu ambil tahu 
sebab tak berkesempatan 
tapi memandangkan ada masa yang tak seberapa, 
saya cuba beranikan diri..
Hahahahah..

Macam-macam kan saya ni..
Bukan apa,
tak gemar sangat orang nak kenal diri kita..
Jangan ditanya soalan pelik-pelik sudahlah...
Huhuhuhuhu..

*****
****
***
**
*

 BERMINAT?

JOM




~ Sakit kepala lagi...
~ Awat lah line tak ok nih...

4 comments:

Mr. Swift said...

Selamat Hujung Minggu! :)

Sebab blog ni sumpah lawa dan cute saya polo tau! Happy Blogging! :)

Psst! : Opocot! Girls Favourite Quotes.
Psst! : Kawan? Ada ke yang lebih baik dari yang terbaik?!
Psst! : Inilah Misi 20002!

mamawana said...

Join jgn tak join...

Brilliant Marjan said...

Mr Swift

Terima kasih sudi datang dan follow. Ambil isi yang bermanfaat di dalam blog ini..

~ (^_^)

Brilliant Marjan said...

Mamawana

Mama mesti dah expert ni. Saya baru nak try join.hehe