Wednesday, May 11, 2011

CUCI MATA

....... walaupun saya mengantuk......
tapi saya tetap degil buka blog...rindu..
saya suka ini.....
[damai & tenang]
[damai pagi...bebas rasanya]
[bila agaknya kesegaran itu menyapa?]
[teringat ketika di Langkawi dulu]


[asyik dongak je, lupa kat bawah yang unik..]

[dimanakah temanku yang lain???]

[huhuhuhu]

[meletus...apakah kita sedar?]
[macam payah je nak jumpa bunga macam ni melainkan ketika joging pagi]
[hai...perbezaan itu pasti ada..]
[tik tok tik tok..view ni macam unik kan?]
[silent tunder....]
[siapa hebat sila teka tempat di atas]
[putih suci je kan? cute]
[La ni...saya jarang dapat gelak...saya rindu saat itu...]
[jumpa lagi....tata]
** tak sabar tunggu sabtu & ahad... letih rasanya ngadap komputer...mata rasa tak sihat...tengkuk sakit...but tq to my HOD, thanks to be good leader...
** amik gambar dari weheartit.com

2 comments:

Ummu Ajwad said...

Salamun 'alaik ya ukhti..
kikiki..osek..windu la..
paling suka yg [putih suci je kan? cute] burung nye bulat, ketot n comel..huhu..rasa nak telan terus masuk mulut..huahuahua..


~sis, la ni kena selalu gelak..tak mau sedih2..sis kan selalu hepi n menghepikan org len..huhu..


~keje elok2 ye..moga Allah mudahkan dan lancarkan tiap satu urusan sis..remember, Allah with always by ur side..ur family too =)

Brilliant Marjan said...

Wa'alaikumsalam..

mmg cair tgk burung tu..tp ntah btl ntah tak..hahaha..

nk gelak cam ne yg oi,sat lg ada juga yg kata akk mu ni senget..hahaha..

ameen..tq dearii..+_+