Wednesday, July 13, 2011

DOODLES KEPUNYAAN SAYA

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah tempahan doodles saya telah siap petang semalam. Saya baru tengok awal pagi tadi. Thanks a lot pada perekanya iaitu Mel Amalina.

Saya suka melukis tapi kesemua lukisan saya lebih kepada alam namun ia berubah bila masuk form 5. Ada cartoon macam doodle tu dan potret tapi jarang sangat. Doodle pun biasa saya main conteng je dalam buku nota dan sekarang ni hilang ntah ke mana. Boleh baca di sini tentang hobi saya.

Tentang potret memang mencabar. Lama juga nak siap sebab masih baru nak bertatih. Yang bertuah dapat hasil lukisan tu adalah kawan baik sendiri ketika hadiah harijadinya 8 tahun lalu. Lama dah. Tapi dia still simpan lagi..huhu.. Itulah lukisan potret pertama saya.

Namun sejak masuk alam universiti, nak buat lukisan sendiri tu sudah berkurang tapi tak tahu sebab apa. Minat tetap ada. Biasanya saya buat conteng-conteng dalam buku nota kuliah. Hehehe..

Dan sekarang ni ia kembali bercambah bila saya melihat ia boleh mengembirakan mood saya kembali. Lagipun sangat teruja melihat hasil-hasil doodles dari kawan-kawan blogger lain. Sangat kreatif dan ada identiti. Tapi saya tak reti nak lukis guna software yang ada. Tau tahu nak dapatkan kat mana..

Cuma saya sudah mula menconteng kembali di buku conteng saya..







Terima kasih buat MEL AMALINA untuk hasil yang dilakukan cuma saya tambah sikit supaya orang tak ambil doodles saya.

Kalau anda berminat ada boleh tempah dekat Cik Mel.



*Saya suka entri ni..happy walapun kurang sihat..*

6 comments:

+Mel Amalina+ said...

huhu..thanks ^_^ tempahan still available

LaNuNsepet said...

wahh cantik...
pernah try lukis.. pakai mouse..
tp tak mudah..
(sebenarnya takda bakat..heheheh)

Cik Aqilah Wardah said...

hehehe... kak, nak lukiskan utk sy tak?? ^_^

syafakillah kak.. :)

Brilliant Marjan said...

mel..thanks ye..sy suka hasilnya..semoga awk lebih berjaya dikemudian hari...

Brilliant Marjan said...

at least lanun try juga..sy pun pernah masa amik multimedia dulu tapi software dah hilang dan sekarang tak tahu nak dapat mana,tu yg sekarang tak reti guna..so conteng pakai pensil je yg mudah...cuma lama xlukis..tp enjoy..hehehe..

Brilliant Marjan said...

qila akak kena asah balik bakat tu..masa pun kurang.buat masa ni akak main2 conteng2 je dulu..tq ye doakan kesihatan akak =)