Monday, September 19, 2011

SAYA NAK BUAT KEK UNTUK MERAHITUJAMBU

Assalamualaikum w.b.t.

Khas untuk

[ Klik sini untuk join ]
*
*
*
*
*


Nak buat kapal tapi cam tak rupa kapal.
Nape saya pilih nak buat kek kapal ni?
Saya harap dengan kapal ini pelayaran Cik MerahItuJambu
semakin mudah untuk mendirikan rumah tangga.
InsyaAllah
*
Semua manusia adalah kapten kapal.
Kita yang mengemudi arah mana yang kita nak lalui..
Ulam Timun Sambal Belacan..
Eh..silap..dah biasa hafal gitu..
Utara Timur Selatan Barat
Jika kita berjaya mengharungi lautan bergelora,
 ketahuilah hikmah Allah ada di pelabuhan nanti..

Semua yang pandai lukis dan ada bakat terpendam, silalah ye..Saya tag kamu..


~ Terlebih sudah..renung-renungkan =)

8 comments:

AIEN NOT ALIEN said...

nakkkk..hehe.. kek yang comel.,..

merahitujambu said...

terima kasih buatkan kek kata2 nasihat yang sy suka...nice sgt

Brilliant Marjan said...

aien >>

terima kasih..buat yang termampu je tu..

Brilliant Marjan said...

merahitujambu >>

sama2..tak ada idea dah nak cipta kek yg hebat..

cik mun said...

cantik^^

Lady Jaja said...

wahh... cantik la...
saye raye konsep kapal awk tu menjadi je... sbb skali pandang mmg saye dh nampak bentuk kapal...

lepas bace tulisan kat bwh ny, tengok2 mmg betul awk ckp bntk kapal.. hehe..

Brilliant Marjan said...

lady jaja >>

mulanya tak tau nak buat kek apa..tp ntah cm ne keluar kapal..rasa nak buat kapal lebih leok sikit tapi itu je yg termampu..

Brilliant Marjan said...

anyway, thanks ya ^_^