Friday, June 7, 2013

HAPPY BIRTHDAY SUAMIKU 4/6/2013

Assalamualaikum w.b.t


Jangan fikir negatif bila saya update blog untuk hari ini. Saya bukan lambat wished tapi lambat published.

Alhamdulillah, walau tiada hadiah yang canggih saya beri untuk suami saya, tapi saya tetap beri hadiah hasil usaha saya sendiri. Seminggu saya merancang (itupun ada je yang berubah). Tambahan anak kesayangan kami demam teruk (padahal bf dah tu), terkejar-kejar saya nak urus apa yang patut untuk meraikan sang suami tercinta.

Demi suami, tekun saya siapkan kad ucapan sendiri yang paling kreatif saya usahakan. Rasa keras tangan sebab lama tak buat handmade hadiah. Gigih buat sampai bawa barang-barang ke utara lagi time bercuti Khamis - Ahad (30 Mei - 2 June 2013) lepas. Nyorok-nyorok dari pandangan mata orang.

Namun, berbaloi.. Waktu office hour di pejabat, 4 June 2013, saya beri hadiah pada suami. He love it! Itu pun nak terkantoi dah.. Sebab suami hampir tahu bila suami nak masuk bilik saya (kami satu tempat kerja), dan tiba2 saya jerit jangan masuk my room. ^^

Mungkin ini hanya usaha kecil saya dan belum mampu memberikan yang terbaik sebaik Saidatina Khadijah, Saidatina Aisyah atau Siti Fatimah. Saya masih belajar dan akan berusaha untuk memberikan yang terbaik untuk cinta hati, jiwa dan raga saya, suamiku Mohd Zaidi. Sayang kanda sangat2.

[Di Restoran Puncak Mutiara, Bukit Mertajam] 
[ 3 hero berjumpa tapi hero seorang tu demam, moga cepat baik anakku sayang, Akhtar.]


No comments: