Tuesday, April 1, 2014

RANGKUMAN GAMBAR DI SEKITAR PERTUNANGAN ADIK IPAR DAN GAMBAR PERKAHWINAN SAHABAT

Assalamualaikum w.b.t.

Ni kiranya saya buat entri bergambar. Dah lama nak share tapi tak sempat..

Kat bawah ni sekitar majlis pertunangan adik ipar pada 22 Mac yang lepas.

[ Hasil tangan mak mertua saya. Mak memang gemar dan suka buat hiasan begini. Barang hantaran lelaki dan perempuan mak yang buat. Saya tolong hias kotak bahulu je. ]
[ Actually, Nor adik ipar saya ni, bertemu jodoh dengan saudara mara belah Abah mertua saya. Boleh dikatakan family arrange dari Kelantan ]

[ Alhamdulillah.. Next year kahwin, insyaAllah. Saya suka sangat tengok baju tunang adik ipar ni..Simple but sweet ]

Bawah ni pula adik kepada sahabat baik saya. Majlisnya dibuat sama dengan tarikh adik ipar bertunang. Saya tak dapat hadir.

[  Tahniah Idah dan suami, Akmal. Moga kalian bahagia hingga ke syurga ]
[ Idah langkah bendul..berapalah kawan saya ni dapat..hehe. Ada lagi ke peraturan begitu?? Fiza, lepas ni aku nak makan nasi minyak ko pula ]

Kenduri pada 29 Mac 2014

[ Alhamdulillah percintaan yang sangat lama sudah bertemu titiknya ]

[ Tahniah Zawanah dan Shamsul. Moga hubungan kalian berbahagia hingga ke syurga ]

[ Majlis resepsi mereka ni dibuat di Dewan Kementerian Dalam Negeri. Saya sangka tak dapat datang tapi alhamdulillah dapat juga memenuhi undangan sahabat baik saya sejak di Unisel Bestari Jaya lagi ]
[Bila ditenung lama-lama pasangan ni, muka mereka sangat seiras cuma versi comel dan kurus je.. Tahniah sangat2. ]
[ Sorry kak wie ingat nak beri hadiah tapi merajuk dengan suami, hadiah entah ke mana.. Bagi duit je lah ye.. ]

Majlis bawah ni pula saya tak dapat hadir sebab sama tarikhnya dengan kenduri Zawanah kat atas ni..

[ Terpateri sudah janji dua hati ]
[ Tahniah Eliza dan Syazuan. Moga mahligai yang dibina berkekalan hingga ke syurga ]
[ Tak silap saya ni gambar sewaktu malam berinai.]
[ Sesuai dan sepadan mereka..]
[ Terasa nak buat lagi je majlis dengan Encik Kanda, hahaha.. Next anniversary la kot ]

No comments: