Tuesday, March 24, 2009

Tension...


Sakit kepala? Rimas? Nak marah? Geram?
uhhhhhhhhh................
i don't like it...
xtau nk marah ke nk benci ke nk tumbuk ke nk pe ntah...
oic..tumbuk?(bila la nk sparring cm dl ek?uiks..JANGAN!)
sabau, sabau...
de gak org xfhm bahase kt dunia ni..
heran-heran...
npe ORANG XFAHAM BAHASA NI BOLEH HIDUP??
skang aku yg sakit pale...
GERAM!!!!
sabau, sabau.....
tarik nafas...hembus...
GIVE UR SWEET SMILE TO THE WORLD..(^_^)
ingat Tuhan...
ko xde iman?
ok ingt Tuhan..(bisik pd atiku..selawat..zikir)
but np de gak ORANG XFAHAM BAHASA huh?
ske nk susahkan idup aku..
itu yg aku xpuas ati sgt2...
aku dah tolak cara baik,
sengal xnk fhm!!!!!
i don't like it....
WHAT SHOULD I DO ????

"YA ALLAH, SABARKANLAH AKU..AKU XTAU PE LAGI YANG PERLU AKU LAKUKAN SELAIN BERSERAH KEPADA-MU...MUNGKIN INI BALASANMU..UJIANMU KEPADA HAMBAMU YANG LEMAH INI " huk huk huk...sob...sob..


* Meminjam kt daripada sahabat,suraya (tetiba atiku bernyanyi riang..hehe..best lagu suraya ni...) " Jangan menyalakan api untuk membakar musuh anda sedemikian panas, sehingga anda sendiri hangus kerananya."
* Great advise..thanks a lot!

No comments: