Saya mendapat tag zaman kecik dari Lady Ell kerana saya adalah antara orang yg suka bg komen kt blog sis..hehe..xder lah nak glamor tp suka g blog sis ell ni..best!! & antara 1st blog yg sy join sbg follower..(mana yg dpt ilmu sy join je)
Dan untuk selanjutnyer adalah melengkapkan tag ini..
1. Sila pamerkan gambar anda ketika kecil (maksimum gambar 5 keping)
2. Sila perihalkan gambar tersebut (cth:tika@sewaktu bila, di mana or etc)
3. Tika ini anda merupakan anak yang ke berapa dalam keluarga
4. Perihalkan tingkahlaku/tabiat/pe’el/perangai anda waktu itu
5. Kongsikan tag ini bersama rakan anda (maksimum 15 orang)
2. Sila perihalkan gambar tersebut (cth:tika@sewaktu bila, di mana or etc)
3. Tika ini anda merupakan anak yang ke berapa dalam keluarga
4. Perihalkan tingkahlaku/tabiat/pe’el/perangai anda waktu itu
5. Kongsikan tag ini bersama rakan anda (maksimum 15 orang)
Jeng jeng...bermulalah kisahku ini...

1. Ketika diriku ini lahir ke dunia..
2. Pic ini diambil pada bulan 4 thn 85..sebulan slps sy lahir..kt Karangan, Kulim, Kedah (umah tok wan belah ummi)
3. Anak sulong
4. Tido je taunyer..huhu..mata pn celik-celik lagi..hekhek
2. Pic ini diambil pada bulan 4 thn 85..sebulan slps sy lahir..kt Karangan, Kulim, Kedah (umah tok wan belah ummi)
3. Anak sulong
4. Tido je taunyer..huhu..mata pn celik-celik lagi..hekhek
2. Kt Kedah lg..Disember 85 with my dua pupu, sahar (kira acik sahar lah ni...)
3. Still the first baby for my father & my mother
4. Mula meniarap (dah mula lasak nih...)
3. Still the first baby for my father & my mother
4. Mula meniarap (dah mula lasak nih...)
1. Penawar yang berseri tuk keluarga yang dicintai..hehe
2. April 86 (umo 1 thn) at Kedah
3. Anak sulong lg tp dah de adik, angah..
4. Tengah tayang gg yg putih tu..sambil tgk kemera & main tisu kt tgn..huhu..gehh!

1. Bersama tok & wan di Kedah
2. Me & angah bersama tok & wan beraya di Kedah
3. Memang rasmi sehingga kini diriku merupakan anak sulong & cucu sulong kedua-dua belah pihak...Kakak kepada 9 orang adik..sepupu kepada cousin aku yg ramai tuh..
4. Syg kt adik aku si angah ni...dulu ramai kt ktorg kembar tp mujur pakai gaun..huhu..
5. Kongsikan tag ini bersama rakan anda (maksimum 15 orang)
2. Me & angah bersama tok & wan beraya di Kedah
3. Memang rasmi sehingga kini diriku merupakan anak sulong & cucu sulong kedua-dua belah pihak...Kakak kepada 9 orang adik..sepupu kepada cousin aku yg ramai tuh..
4. Syg kt adik aku si angah ni...dulu ramai kt ktorg kembar tp mujur pakai gaun..huhu..
5. Kongsikan tag ini bersama rakan anda (maksimum 15 orang)
Saudara Shafie
Saudari Zahora
Saudari Fatimah (Lady Z)
Saudari Khalifatun Khairiah
Saudara Hamdan
Saudari Pu3balqis
Saudari Hidayah
Saudari Bazz
Saudara Hafizi
Saudari Luklukbaidoah
Saudari Fatimah
Saudari Whitelover
Sape yg dah penah jawap abaikan jew la ae...






















