Friday, March 26, 2010

AWARD KE 2 TAHUN 2010

Assalammualaikum w.b.t

Saya tak mahu cerita panjang-panjang. Sekadar nak meletakkan penghargaan yang telah di beri oleh seseorang kepada saya. Ini adalah award ke 2 saya untuk tahun 2010. Nak diikutkan, dah banyak award yang saya dapat sejak saya tegar berblog pada tahun 2009, cuma saya tak tampal je. Bukan tak menghargai, tapi biar ia menjadi hadiah istimewa saya sendiri dalam dunia blog ini. =)


Untuk dapatkan award kali ini ada law & terms nya..=) antaranya ialah:_

1- Thank and link the person who gave you the award.

2- Pass the award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

3- Contact said blogs and let them know they've won the award.

4- State 7 things about yourself.
 ************************************************

1. Terima kasih buat adik ku, Sakinah al-Mardhiah a.k.a Anjang. Dah lama Anjang tak update blog, so, tadi bila akak buka, akak nampak ada award ni untuk akak. Maybe untuk hadiah hari lahir juga kan?? hehehe. Tq so much!! Sayang Onjen.. That's why akak kena cepat-cepat update entri akak.

2. Untuk soalan ni, erm, tak dan nak fikir siapa yang perlu diberi. Nanti ada yang tak adil pula.. So, jalan mudah, attention to all my followers, anda semua wajib ambil award ni dari saya.. Letak kat blog anda tau.. Amanah!! Saya tak ada hadiah untuk diberi tapi saya tak nak kedekut untuk berkongsi kegembiraan saya menerima award ini.. Silakan (^__^)

3. Sama jawapan dengan soalan ke 2 di atas.. 

4. 7 keajaiban?? Bukan lah.. Erm, dah tak tau nak share apa.. Tapi anda perlu tahu;
  • 30 Mac 2010 until 7 April 2010, saya akan menghadapi peperiksaan akhir semester satu MBA MUAMALAH. Doakan kejayaan saya tau.. Tq =)
  • Saya mendapat hadiah jam tangan (jenama dirahsiakan) dari seseorang sempena ulang tahun kelahiran saya baru-baru ini berserta dengan beberapa buah buku sebagai menambah koleksi peribadi yang sedia ada. Syukran jazilan =)
  • Saya ada facebook tapi ianya untuk orang-orang tertentu sahaja..
  • Saya seorang yang mudah didekati tapi saya tetap berhati-hati dengan insan yang ingin menjadi sahabat saya..
  • Saya suka seni; muzik dan lukisan.. Sangat menenangkan.
  • Bila saya duduk di asrama, saya akan bawa semua keperluan saya selengkapnya. Saya tak suka pinjam orang dan orang pinjam saya. Kalau nak pinjam, minta izin. InsyaAllah, saya beri. Abah dan Ummi pernah kata, saya ibarat orang yang ingin pindah rumah..hahahahaha..lucu2..
  • Saya akan konvo degree saya pada bulan Julai nanti. InsyaAllah... Tak sabar nak jumpa kawan-kawan kelas saya terutamanya my best friend, Fiza. Aku rindu kamo...
~ Saya mengharapkan sinar itu memberikan kebahgiaan buat kami. Maafkan diri ini wahai pemilik hati sang ratu..

No comments: