Wednesday, August 18, 2010

KALIMAH ALLAH

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah.. Saya rasa semua dah kenyang makan berbuka tadi. Menu apa yang anda semua makan? Nasi kerabu? Roti jala? Rojak? Erm.. Mesti sedapkan.. Entri ni bukan bertujuan untuk menyediakan resepi yang disebutkan tetapi sekadar sesi bual kosong sahaja. Namun yang penting kita tidak melakukan pembaziran dalam membeli atau menyediakan juadah berbuka puasa.

Kali ini, saya ingin bawa anda semua menghayati satu pemandangan ini. Rehatkan minda dan tenangkan fikiran.. Tarik nafas dalam-dalam dan hembus perlahan-lahan sambil berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w

Bagi yang ada facebook mungkin dah tahu hal ni, tapi suka saya kongsikan juga di sini. Biar semua menghayati panorama ini. Kita akan akui betapa kuasanya Tuhan yang menciptakan kita..


Cuba anda semua melihat titik di tengah pada kalimah Allah selama 10 minit dan alihkan pandangan anda ke dinding kosong. Anda akan melihat keajaiban... Subhanallah..

Pasti terbit rasa kagum dengan ilusi mata yang dikurniakanNya ini.. Cubalah (n_n)

~ Saya buat pada malam Selasa, rasa nak menangis saja.. Subhanallah..
~ Syukur alhamdulillah dapat rezeki berbuka makan kenduri pengantin disamping saya buat Nasi Daging, Air Asam dan Jelatah..

No comments: