Thursday, November 25, 2010

MUSIM KENDURI

Assalamualaikum w.b.t

Di sini, saya dedikasikan lagu daripada kumpulan Rabbani untuk sahabat saya yang baru mendirikan rumahtangga. Tahniah dan semoga mahligai yang dibina sentiasa dalam lindungan Allah s.w.t. Moga mendapat zuriat yang soleh dan solehah.


SELAMAT PENGANTIN BARU

BILA DUA HATI DAH TERJALIN
SELAMATLAH PENGANTIN KAMI DOAKAN
MOGA REDHA ALLAH BERSINAR SELALU
TANDA BERMULA BAHTERA HIDUP


DALAM MELAYARI BAHTERA RUMAHTANGGA
ADA MASA TENANG DAN MASA GELISAH
JANGAN NAFSU DIIKUT MELULU
SABAR DAN KEMAAFAN ITU PERLU


BEGINILAH RESAM MANUSIA
TAK LARI DARI KETENTUAN ILAHI
SUAMI KETUA ISTERI PEMBANTU
MENONGKAH HIDUP SALING BERPADU
SUSAH DAN SENANG HADAPI BERSAMA
MOGA KEKAL KE ANAK CUCU
MOGA KEKAL HINGGA KE SYURGA

Pasangan Khairatul Hidayah & Zaki




Pasangan Nurul Lisa & Hakimi





Pasangan Herdawati & Mohd Sufian





Sumber gambar: Dipetik dari facebook.. (Sorry ya..Lagipun saya tak berpeluang nak pergi ke majlis perkahwinan mereka. Ada yang jauh.. Kekangan masa)


Dan di kampung saya juga, saya sempat pergi tiga buah rumah...Tapi tiada gambar yang diambil..
Tahniah juga untuk:

Pasangan Hafizah Jamil dan Suami

Pasangan Syazana dan Suami

Pasangan Fadzilah Jumingan dan Suami


~ Nampaknya setiap minggu jika tiada aral melintang, saya akan menghadiri rumah orang kahwin.. Kesemuanya adalah sahabat saya... Terima Kasih jemput..

2 comments:

Lovely Bella said...

waaa.. cantik pengantin.. selamat!!1

Brilliant Marjan said...

betui tu..mmg lawa..semuanya ada kecantikkan tersendiri..tp yg sy suka sgt pengantin tgh tu..lisa..admirer btl tgk dia senyum..gigi pun lawa =)