Sunday, December 12, 2010

BEST OF LUCK FOR FINAL EXAM!!! Chayok3x

Assalamualaikum w.b.t.


Pemberitahuan untuk sahabat-sahabat Marjan Ibtisam.. Tuan rumah akan menjalani peperiksaan akhir semester berdasarkan jadual yang tertera berkuat kuasa Isnin ini. Sehubungan dengan itu, tuan rumah memohon maaf andai ada tersilap bicara ketika tuan rumah berkongsi ilmu dengan para sahabat semua. Walaupun artikel atau apa-apa yang tersiar di sini bukan sepenuhnya milik saya, namun saya merasakan ia sangat berguna untuk peringatan bersama. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah s.w.t dan yang buruk dan lemah itu dari kekurangan saya sebagai manusia biasa..

Di bawah ini jadual peperiksaan MBA Muamalah saya. Doakan kejayaan saya ye sahabat semua...


Dengan makluman tersebut, tuan rumah akan berehat sementara waktu untuk memberi tumpuan kepada masa depan tuan rumah.. Namun sekerinya tuan rumah berasakan ingin berkongsi sesuatu yang baik, insyaAllah akan diberikan dan disiarkan di laman tuan rumah ini (n_n)


Selain itu, selepas menghadapi peperiksaan akhir, sekali lagi tuan rumah akan membentangkan tesis atau kajian ilmiah pada 31 DESEMBER 2010. Untuk makluman sahabat, tuan rumah pernah melalui viva ketika di zaman degree dulu..(ala tahun lepas je pun..). Sekarang ni aura nya sudah lain, level master pula...

Mohon maaf sekali lagi andai ada yang tak memuaskan hati sahabat semua.. Tak sempat ziarah sahabat ke, tak komen ke, tak follow ke... Maaf ye..

"Ya, Allah! Mudahkanlah setiap urusan hambaMu ini.. Ujian ini adalah syarat untuk aku berkhidamat sebagai khalifahMu dimuka bumi ini.. Moga kejayaan yang sangat cemerlang mengiringi setiap langkahku untuk menuju kepadaMu disamping dapat berbakti kepada orang tuaku, keluarga, masyarakat dan agama. Murahkanlah rezekiku untuk mendapatkan apa yang aku cita-citakan selama ini.." Amin..

~ Turut ditujukan buat semua sahabat MBA saya.. Moga kejayaan milik kita bersama... InsyaAllah

1 comment:

Sweet N Pretty said...

gud luck in ur exam. hope u'll pass with flying colors