Saturday, December 25, 2010

SUKA AWARD

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah rasa cam boleh bernafas sikit lepas habis exam semalam.. Tapi saya tak lupa untuk tesis saya yang belum siap tu.. Nak rehat sikit. Otak pun nak rehat kan ? Sebab dah fikir banyak sangat. So, ada masa nak jalan-jalan kat blog orang bagi tambah kenalan...

Saya memang suka kumpul award. Hahaha.. Bukan nak bangga tapi saya sangat-sangat menghargai.. Cuma saya belum berkesempatan nak buat award untuk para pengunjung Marjan Ibtisam.. Saya sekadar terima je dari sahabat lain...

Ok, saya terima award dari:

 
(cute kan?? ^_^)


Ada soalan kena jawab lor...Kacang je ni...


1) Name ape yer??
Tengah fikir ni.. Soalan ni kepada akak atau pemilik award?
Takpe, akak jawab
 Dalam blog ni, akak dikenali sebagai Marjan...atau Marjan Ibtisam..
Nama pemilik award ni, Awatif... Form 2 je baru... 
Tq Dik..

2) Ape pendapat kalian tentang blog (puitis-hidup.blogspot.com)
Blognya cumel dan cute.. Sesuai dengan adik Awatif ni.. Mesti cute adik ni.. Rajin juga bagi tutorial kat kawan blogger lain..
Terusakan usaha ye...


3) Comel tak award nih??
Yup, SANGAT COMEL!!!
Ada crown lagi...
Menggambarkan Adik Awatif ni ceria dan berfantasi.. Sebab ada UFO tu..
Good Luck for your PMR next year...


(saya friendly..puji diri sendiri pula... InsyaAllah, ada masa saya singgah blog sahabat2..saya takkan follow cam tu je..baca tau...)


Ada soalan juga yang perlu saya jawab...


1. Apa pendapat tentang blog Umar?
Blog Umar ni simple dan dah ada ramai follower... Seribu lebih dah... Mungkin akan bertambah lagi... Tahniah ye...


2.Tempat yang paling nak lawat?
Madinah: Sebab nak pergi haji... Jika boleh nak buat dalam usia muda..
Fiji: Honeymoon.. (*_*)
* Tengah mencari mana tempat yang sesuai nak sambung PHD... Saya suka lihat pemandangan menarik!

3. 3 perkara tentang diri anda....
  • Simple
  • Tak suka make up tapi macam nak belajar je untuk future..
  • Suka semua jenis lagu..




.
.
.
.
.
.
.
.
.
~ A FRIEND IN NEED IS A FRIEND IN DEED

No comments: