Saturday, November 19, 2011

CUCI MATA

[ Wanita berkerja yang diberi amanah sangat besar..namun saya tetap manusia biasa..]  
[ Kalau dah macam ni, alamat stress lah tu jawapnya..letih sampai jarang nak update blog dan beri idea yang bernas..]  
[ Penah ketika memberi penerangan yang menguji kesabaran, rasa nak telan je orang tu jika soalan sama diajukan..]    
[ So, lebih baik, saya makan benda yang mengenyangkan dari teringat hal yang boleh buat hilang mood.. mostly, saya bawa bekal pegi kerja..best bila masak sendiri!!!]
[ Kadang nak tambah mood, makan juga coklat atau roti sebab dah tak sempat nak jamah benda lain..]    
[ Tapi saya tahu, sentiap perkara yang berlaku merupakan pengalaman terindah dan mematangkan diri kita untuk menjadi lebih baik lagi]  
[ Kesimpulannya, saya rasa bersyukur dengan apa yang saya ada dan masih memikirkan pilihan terbaik apa yang saya suka dengan yang ada didepan mata..]  
Gaji sikit yang dekat atau gaji banyak yang jauh? Satu minat dan satu lagi ilmu yang kita telah ada.. Dua-duanya penting demi agama dan masalah umat.. Namun saya tetap dan bakal bertemu dengan insan yang hebat dalam bidang dan kepakaran masing-masing.. Memberi dan berkongsi ilmu dengan orang yang tidak tahu atau menerima dan berkongsi ilmu dengan orang yang tahu, mana lebih penting??

No comments: