![]() | ||
| [ Wanita berkerja yang diberi amanah sangat besar..namun saya tetap manusia biasa..] |
![]() | ||
| [ Kalau dah macam ni, alamat stress lah tu jawapnya..letih sampai jarang nak update blog dan beri idea yang bernas..] |
![]() | ||||
| [ Penah ketika memberi penerangan yang menguji kesabaran, rasa nak telan je orang tu jika soalan sama diajukan..] |
![]() |
| [ So, lebih baik, saya makan benda yang mengenyangkan dari teringat hal yang boleh buat hilang mood.. mostly, saya bawa bekal pegi kerja..best bila masak sendiri!!!] |
![]() | ||||
| [ Kadang nak tambah mood, makan juga coklat atau roti sebab dah tak sempat nak jamah benda lain..] |
![]() | ||
| [ Tapi saya tahu, sentiap perkara yang berlaku merupakan pengalaman terindah dan mematangkan diri kita untuk menjadi lebih baik lagi] |
![]() | ||
| [ Kesimpulannya, saya rasa bersyukur dengan apa yang saya ada dan masih memikirkan pilihan terbaik apa yang saya suka dengan yang ada didepan mata..] |







No comments:
Post a Comment