Friday, March 13, 2009

Alhamdulillah..

Syukur kpd Allah krn aku msh lg idup pd tika ini..yg penting sxli arini merupakan ulang thn kelahiranku yg ke-24..huhu..tua?xkot..umo je b'tambah tp mke cm budak je..haha..but the most important is pemikiran mcm org dewasa...bkn bdk2 ae..

Start mlm td lg ramai yg wish 4 my besday..bestnye..tp malangnye skang tmpt aku cuti..huhu..jd adiah xdpt dgn segera...hehehe..ade ke yg nk beri??(de kot...fiza,bulan,seman,rina n kyn, i'm waiting 4 my big gift k..jgn lupa tau..)

Semoga aku cpt dpt jodoh..my parents da bising aspecially my daddy..huhu..tp penting abis study dl...kdg mls nk pk kwen ni even ramai kwn yg da kwen & dpt baby..tp kebyknnye dorg da kje.senang skit..emm..biarla..aku ngn dunia aku...

Tnx pd yg wish..arapnye ukhwah kita berkekalan & diberkatinya... (^_^)

No comments: