Thursday, June 23, 2011

HARI TERBUKA GLC

Assalamualaikum w.b.t.

Mari-mari kawan dengar ini cerita..Ahai..Bernada pula ye. Meh saya nak habaq sikit, saya dengar dari radio IKIM.fm. Memang bermanfaat untuk semua terutamanya sesiapa yang mencari peluang perniagaan dan peluang pekerjaan.

Dengan bertemakan “Membina negara, Memupuk insan”, Hari Terbuka GLC 2011 memperagakan sumbangan  lima buah Syarikat Pelaburan Berkaitan Kerajaan (GLIC) dan 18 buah Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC) kepada pembangunan ekonomi negara, dan seiringan dengan itu,  menyumbang kepada kemakmuran rakyat Malaysia.

Tarikh: 24-26 Jun 2011
Tempat: Pusat Konvensyen Kuala Lumpur. 
Masuk: PERCUMA. 
Masa: 10 pg - 8 mlm pada Jumaat dan Sabtu; dan 10 pg - 6 ptg pada Ahad.


Di Hari Terbuka GLC, para pengunjung akan berpeluang untuk memahami dengan lebih lanjut tentang bidang perniagaan yang diceburi oleh GLC, meneroka peluang perniagaan dan pekerjaan, serta mengetahui bagaimana GLC telah menyumbang kepada pembangunan negara.

Orang ramai turut berpeluang menghadiri forum awam yang akan membariskan pakar-pakar yang mengupas isu-isu yang membawa kesan kepada persekitaran operasi dan ekonomi makro. Hari Terbuka GLC menyasarkan untuk mengakrabkan hubungan GLC dengan orang ramai dan sekali gus mewujudkan kerjasama yang lebih rapat.

Antara syarikat-syarikat yang turut serta:

Syarikat Pelaburan Berkaitan Kerajaan
Syarikat Berkaitan Kerajaan

Antaranya
Jom rebut peluang datang beramai-ramai.. Banyak manfaatnya terutamanya forum ilmu. Saya memang tertarik habis dengan tentatif program yang last tu iaitu Kerjaya Dalam Perbankan oleh Razman Ismail, Assistant General Manager, Group Human Resource, CIMB Group.. Hadiah untuk dimenangi pun ada.. Jom ramai-ramai serbu...

Untuk lebih lanjut sila layari [glcopenday]

No comments: