Sunday, June 12, 2011

IDEA KREATIF

[Ini paling saya suka..saya gelak habis bila fikir budak kecik yang nak berhenti hisap botol..tapi kesian lor..]


[Saya tak setuju..punah lah setem yang saya kumpul banyak-banyak tu kalau ada yang dengki..]


[Saya suka idea ni..sebab saya tak mahir guna shopstick..hehe]


[Nak takutkan orang pun hati-hati beb, karang ada yang tertelan benda alah ni..]


[Serius! Saya tak pernah fikir idea macam ni boleh timbul..Tapi ok jugak kan? Pintu pun tak bising je bila ditiup angin]


[Macam-macamlah...Ni untuk melegakan kaki yang tak berapa nak panjang..hehehe]


[Jangan ikutlah idea ni..mana tau bahan-bahan dari tisu ni pun masuk sama dalam air.]


[Satu lagi idea yang menarik...Kadang ada fail yang tak elok, klinya boleh kita guna lagi..jimat duit..]


Thanks Cikgu Isza

*Saya sangat boring sekarang ni..What should i do?*

No comments: