Sunday, August 7, 2011

DOODLE TRADE






Doodle pertama dan kedua ni adalah untuk MEL AMALINA. Sesiapa yang tidak berkenaan, tidak dibenarkan..

Kalau nak tahu, Mel ni merupakan orang pertama yang saya beli doodlenya.. Boleh baca sini..Suka tengok doodle dia..cumel.. Kalau anda berminat nak tempah, sila ke blog dia tau..

Jika ada yang berminat untuk berkongsi hasil doodle yang saya buat, sila ambil yang dibawah ini.. Harap maklum =)





Klik untuk besarkan..


Ni button yang Mel bagi kat saya secara percuma.. Tapi lupa nak letak..

9 comments:

+Mel Amalina+ said...

wahhhh, ade dua lagi..terima kasih banyak2..suka sangat ^_^ keep on doodling

Brilliant Marjan said...

saje je nak bagi dua..hehe..alhamdulillah mel suka..tq ya.. =)

Azura @ cik buaya said...

wah2 comelnye :D

Brilliant Marjan said...

terima kasih =)

* A N A N * said...

Waaa omeiii nee, jom doddle trade jugak nak? ^^

Brilliant Marjan said...

Syukur alhamdulillah..Tapi saya baru belajar..Jom2.. :)

Azreen said...

Nak tanya....macam mana yer nak create doodle yang comel2 nih? saya tringin nak create tapi x tahu.....minta tolong ajarkan....TQ...:)

Brilliant Marjan said...

Azreen..tnx bertanya..tapi sy ni bukan org yg expert.conteng guna pencil tu tak ada masalah tp kalau bab guna software ni, sy xreti sgt.. sy belajar dari Tengku Puteri. Ni link dia

http://shafaaliaa.blogspot.com/2011/08/tutorial-simple-doodle.html

عين شاميمي said...

salam.... ana amik yer! :) teruskan...