Wednesday, August 17, 2011

Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com

Assalamualaikum .w.b.t.

Selamat bercuti semua sempena Nuzul al-Quran. 



Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga untuk di give awaykan untuk 3 pemenang yang bertuah . Syarat-syaratnya :

1) Buat satu entry " Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com" dan linkkan ke entry ini
2) Di entry anda tag kan at least 3 bloggers lain.
3) Done . Hantarkan permalink entry anda di entry ini.
4) Tarikh tutup 21 August 2011
5) Hanya peserta yang berjaya menarik at least 2 rakan yang ditagkan itu untuk join sekali contest ini dikira layak untuk memenangi hadiah . 
Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah dari random.org.


***************


Actually saya baru je buat entri tentang duit syiling di sini. Tup-tup ternampak  giveaway di atas. Bagai pucuk dicita ulam mendatang sebab saya pengumpul.  Kumpul untuk duit raya tahun ni. Usaha sendiri dan orang beri tak sama. Tetap ada value nya bagi saya. Allahumma Amin =).


Dengan itu, insan bertuah adalah:


4 comments:

Tengku Puteri said...

tima kasih tag sy akak..InsyaAllah nanti sy join ye... =)

Brilliant Marjan said...

sama2 :)

LaNuNsepet said...

tq wak.. lama tak dgr kahabr awak.
sihat?

tq tag sy.. pas tag peraduan ni sy kene wat per wak?he3.

Brilliant Marjan said...

sama2..awk join la..kalau awk dapat, itu duit raya utk awk & hadiah kawen awk..hahah..pandai tak saya?