Friday, August 26, 2011

HADIAH PERSAHABATAN

Assalamualaikum .w.b.t.

Sekadar berkongsi hasil doodle trade & doodle freebies dari blogger lain.. Semua cantik-cantik & ada karektor masing - masing.


[ Dari: Mel Amalina ]

[ Dari: Mrs. Farhan ]


[ Dari: Anis Asniza ]

[ Dari: Feza ]


[ Dari: Jaja ]

[ Dari: merahitujambu ]






[ Dari: Tengku Puteri ]


[ Dari: Aten ]

[ Dari: Cik Cempaka ]

[ Dari: Nurdani


[ Dari: Bunbun ]

Betul tak setiap doodle ni ada seni yang tersendiri? Lain orang lain caranya.. Apa-apa pun mereka sangat kreatif.

Dengan itu saya nak beri kad raya buat sahabat-sahabat saya.. Terima kasih banyak-banyak atas sokongan anda semua. Jika ada terkasar bahasa & tersilap taip & tersalah fakta atau apa sahaja selama kita berkenalan, saya memohon ribuan ampun maaf..

[ Klik untuk besarkan ]

Harap ada yang sudi menerimanya.. Sebenarnya dah lama saya buat kad raya ni.. Cuma tak publish je.. Apa-apa pun maaf andai ada kekurangan untuk kad raya ni.. Nanti jika saya dah mahir, saya akan beri lagi..

No comments: