Sunday, August 7, 2011

Mahu dudel FREE?

Assalamualaikum w.b.t.


Nampak tak banner kat atas ni..Tadi saya terjah blog Cik Cempaka dan ternampaklah entry melekat lekit tuh. Saya berminat nak join..

Actually, saya tak reti nak bodek tapi secara jujurnya, apa yang saya tahu saya tertarik dengan doodle yang dihasilkan oleh Cik Cempaka. Saya ni budak baru nak belajar buat doodle. So, bila dapat tengok doodle dari blogger lain especially yang lebih mahir dari saya, saya dapat sumber inspirasi dan semangat untuk menghasilkan doodle saya sendiri.

Dan satunya yang saya perhatikan betapa uniknya tentang doodle Cik Cempaka ni, style nya sangat klasik. Gaya 60 an dan 70 an gitu. Cuba tengok rambutnya.. Tinggi maa.. Ibarat diri dan identiti Cik Cempaka. Rasa saya lah.. Sebab tak pernah nampak depan mata pun..

Tapi yang penting itu style Cik Cempaka. So, maknanya bila kita tengok doodle rambut tinggi ala-ala gaya klasik gitu, kita boleh tau dah siapa pelukisnya iaitu Cik Cempaka. Orang kata trademark.

Doodle ni pun adalah hasil seni tau.. Ingat senang nak buat? Saya dah try tapi payah juga lagi-lagi guna photoshop. Tak mahir lagi..

So Cik Cempaka, saya memang mahu dudel free dari Cik Cempaka. Saya nak koleksi karya Cik Cempaka apatah lagi sempena musim raya ni. Hadiah Syawal!! Kalau sudi beri pada saya, saya nak ada signature Cik Cempaka dan nama saya juga.. Lagi comel jika doodle ni pakai tudung. Boleh ke?  =)

 Saya tag sahabat baik saya :


* Lagi bertuah, teringin tengok kawan saya ni ada doodle dari Cik Cempaka jika saya menang.. Dia pun nak kahwin dah raya ni.. please..

4 comments:

LaNuNsepet said...

wahh.. kena tag..
sahabt baik tu..
syukran syukran..

:-)

doodle lg comel kalu bertudung..
betul tu sokong2!! :-)

Brilliant Marjan said...

afwan.. :)

ye memang cumel

MellProps said...

hyeee

thanks yer join

ish apesal lah ckp sy pun cm 60 70 an ni...haha

tak reti lah wat dudel pakai tudung , sebab tu hanya ada satu jer dudel betudung yg saya lukis dlm blog sy.

Brilliant Marjan said...

ur welcome..gaya dudel tu cm era 60an..sy agaknya tp agak je tak semestinya sama.betul tak?hehe..jgn kecil ati tau.anyway, memang cute..len dari yang len..