Thursday, August 25, 2011

HADIAH GA & CONTEST

Assalamualaikum w.b.t.

[ Dari: Ain ]
Cute kan doodle kat atas ni? Alhamdulillah saya telah memenangi GA dari Ain untuk sambungan ayat yang paling kreatif.. Untuk tahu lebih lanjut, cuba lihat jawapan saya di sini..

Lagi satu tu saya menang untuk contest yang dianjurkan oleh Kei Seichi. Tapi saya tak inform lagi kat owner blog tersebut sama ada saya nak header flash atau header biasa.. Kekangan masa apatah lagi saya jarang nak buka facebook sebab beliau ingankan butiran lebih lanjut di facebook.. Untuk contest ni boleh baca di sini.

9 comments:

nia said...

tahniah marjan. Kritikan yang bukan sebarang kritikan, tapi bersebab. nice.

Brilliant Marjan said...

feza >>

terima kasih.. tu 1st time join & kritik..kritikan membina utk tuan blog lebih maju

Najlaa 'Aqilah said...

the cutest doodle i've ever seen! cute cute!

niij said...

wah....congrate

Wanie said...

cantik hedaer kamu dapat..tahniah ye :)

Afikah Aziz said...

tahniah sis,cantik la doodle tu :)

Brilliant Marjan said...

dyanie >>

alhamdulillah.terima kasih =)

Brilliant Marjan said...

wanie >>

rezeki untuk raya wanie. thanks ye

Brilliant Marjan said...

afikah aziz >>

tulah..cantikkan..suka sgt2..thanks =)